Samsung
Značka Samsung je synonymem pro inovace a technologie budoucnosti už od roku 1969. Jako výrobce špičkové elektroniky poskytuje i špičkovou péči o své zákazníky. Jsme moc rádi, že jsme mohli realizovat několik projektů pro lepší zákaznickou zkušenost a podporu péče o zákazníky.
Aplikace pro vyplňování elektronických servisních protokolů
Ve spolupráci se společností Go Digital!, zajišťující prémiový zákaznický servis Moje Galaxy s dovozem a odvozem telefonů na servis, jsme připravili servisní aplikaci pro podporu celého procesu zpracování. Od nahlášení události na callcentrum, přes vyzvednutí zařízení kurýrem, odvoz na opravu v servisním středisku a následný dovoz zákazníkovi zpět.
Při předání zařízení do opravy se servisní protokol, předvyplněný o data předem nahlášená po telefonu, doplňuje o zákres poškození (oděrky, prasklý displej, apod.) a podpis zákazníka - vše elektronicky přímo na tabletu. Klient ze systému dostává obratem potvrzení e-mailem s přiloženým protokolem v PDF formátu a je také notifikován SMSkou o průběhu řešení.
Centrální dispečink Samsung pro plánování servisních výjezdů
Servisní oddělení Samsung CZ/SK ve spolupráci se společností Go Digital! zavádělo v roce 2021 koncept centrálního dispečinku pro efektivní plánování servisních výjezdů. V Digital One jsme vytvořili aplikaci CML, informační systém pro hlášení a plánování zpracování servisních případů. Přínosem projektu je zavedení centrální evidence údajů a jejich sdílení mezi zapojenými subjekty, zvýšení efektivity plánování tras, kontrola plnění nastavených procesů a termínů a reporty pro management. Systém propojil callcentrum, backoffice, centrální dispečink, servisní partnery a management.
Naše reference
Děláme projekty menší i větší a děláme je jak nejlépe umíme, protože nás to baví. Analyzujeme potřeby klientů, vymýšlíme strategie, navrhujeme řešení na míru a dodáváme je na klíč.
Tvoříme weby, vyvíjíme aplikace, propojujeme systémy a spravujeme kampaně.